YouTube va „frustra” unii utilizatori cu reclame, astfel încât ei plătesc pentru muzică

Distribuie daca ti-a placut!

YouTube va crește numărul de anunțuri pe care unii utilizatori îl văd între videoclipurile muzicale, parte a unei strategii pentru a convinge mai mulți spectatori de peste miliarde de euro să plătească pentru un serviciu de muzică abonat viitor de pe site-ul video deținut de Google .

Oamenii care tratează YouTube ca un serviciu muzical, cei care ascultă în mod pasiv pentru perioade lungi de timp, vor întâlni mai multe anunțuri, potrivit lui Lyor Cohen, șeful global al muzicii companiei.

Nu veți fi fericiți de bruiaj” Stairway to Heaven „și veți obține imediat un anunț”, a declarat Cohen într-un interviu acordat festivalului de muzică South by Southwest.

Cohen încearcă să demonstreze că YouTube se angajează să-i facă pe oameni să plătească pentru muzică și să reducă la tăcere „zgomotul” despre prejudiciile pretinse de compania sa pentru industria înregistrărilor. Companiile de etichete au criticat mult timp YouTube pentru că au găzduit videoclipuri care încalcă drepturile de autor și nu au plătit suficient artiștilor și companiilor de înregistrări.

YouTube va oferi o contragreutate necesară influenței crescânde a Spotify Technology SA și Apple Inc., care dețin serviciile de muzică online de vârf și generează venituri semnificative pentru industrie, a spus Cohen. YouTube a generat venituri estimate la 10 miliarde de dolari anul trecut, aproape toate din publicitate, și ar putea face chiar mai mult dacă vinde abonamente.

Plătiți pentru redare. Serviciile de muzică online plătite reprezintă segmentul cu cea mai rapidă creștere din SUA

Dacă noul serviciu plătit va fi disponibil la nivel global și dacă anunțurile vor fi adăugate fanilor muzicii YouTube în afara SUA, publicația Bloomberg nu specifică.

Facebook Comments
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.