Probleme pentru ING Bank: Clienţii s-au trezit cu tranzacţiile dublate şi cu conturile pe minus

Distribuie daca ti-a placut!

Mai mulţi clienţi ai ING Bank se confruntă cu probleme cu conturile, reclamând că banca le-a dublat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile şi că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus.

În cursul zilei de luni, banca a informat, pe propria pagină de Facebook, că o parte dintre tranzacţiile realizate în acest weekend de clienţii ING au fost dublate, situaţia fiind cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori.

Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.

De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, era specificat faptul că serviciile ING Home’Bank Web, ING Home’Bank Mobile şi Call Center au o „disponibilitate parţială”.

Facebook Comments
  •  
  • 2
  •  

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.