Nissan Leaf Hatchback

Nissan Leaf Hatchback

Distribuie daca ti-a placut!

Aceasta este versiunea a doua generație a modelului Nissan Leaf hatchback.

La vânzare în Marea Britanie începând din 2018, cimentarea poziției Nissan ca pionier al vehiculului electric (EV), devenind disponibilă înainte ca majoritatea producătorilor rivali să reușească să lanseze primele modele electrice. Leaf Mk2 nu este complet nou, ci o versiune foarte revizuită a versiunilor originale – care se înmulțește, ceea ce o face mai bine și mai rapidă, în același timp crescând gama de conducere foarte importantă.

Nissan este cu mult înainte de jocul vehiculului electric (EV) care, deși electrificarea este un subiect din ce în ce mai fierbinte în lumea motoarelor, Leaf se găsește cu foarte puțini rivali direcți. Renault Zoe mai mic ar putea apărea pe unele liste de cumpărături, dar în ceea ce privește autoturismele care se potrivesc cu Leaf pentru dimensiunea prietenoasă pentru familie, există doar într-adevăr Hyundai Ioniq și Volkswagen e-Golf cu care se pot lupta. BMW i3 este o altă opțiune, dar este mai scumpă.

Mai mult, acest Leaf actualizat ajunge pe creasta unui val foarte mare. Este cel mai mare vehicul electric de vânzare din lume – cu aproximativ 300.000 de produse până în prezent, multe construite chiar aici în Marea Britanie la fabrica Nissan Sunderland – și au o urmărire loială. Ratingul de satisfacție al modelului anterior a fost măsurat (admis de Nissan) la un procent de 94%, astfel încât acest nou Leaf ar fi bine să fie bun.

Cu ajutorul feedback-ului de la proprietarii actuali și a unui acumulator mai mare de 40kWh, Nissan susține o îmbunătățire semnificativă și speră la un apel mai larg – pentru a nu-și menține clienții existenți, deoarece piața EV devine mai competitivă, dar câștigă și o mulțime de noi.

Nissan Leaf: îmbunătățiri la gamă, performanță și design

Imediat este evident că Leaf-ul a doua generație este mult mai puțin controversat să te uiți. Designul este o mașină mai puțin electrică și mai modernă hatchback de familie – este atrăgător de stil într-un mod pe care modelul anterior nu a fost niciodată.

Mai important, însă, pentru majoritatea oamenilor, aceasta merge și mai mult între acuzații. Că este semnificativ mai rapid, ar trebui să mulțumească și mai mulți potențiali cumpărători.

Cât de repede? Încercați 0-100 km / h în 7,9 secunde (în jos de la 11,5 secunde); puterea este de până la 38% până la 150 CP, cuplul este de 26% până la 320Nm – frunza este acum un lucru mult mai strident de condus. O leagă chiar mai rapidă a fost deja promisă pentru anul 2019.

În ceea ce privește intervalul de conducere, pe baza standardului oficial utilizat în prezent de toți producătorii de automobile, revendicarea este de 235 de mile pe taxă.

Este puțin probabil să vezi o astfel de distanță în conducerea în lumea reală, dar aceasta este o îmbunătățire de 50% față de modelul vechi, iar Nissan a furnizat estimări pe baza standardului WLTP, care ar trebui să fie mai reprezentativ. WLTP dă o cifră pentru utilizarea combinată a orașelor și autostrăzilor, și o cifră pentru utilizarea urbană pură – Leaf pretinde 168 mile și 258 mile pe această bază.

Suficient pentru a vă atenua anxietatea în domeniul EV? Doar tu poți decide asta.

Creșterea provine parțial din aerodinamica optimizată și din câteva sisteme electronice inteligente, dar mai ales din montarea unui pachet mai mare de baterii litiu-ion de 40kWh (foaia anterioară a fost oferită în variante de 24kWh și 30kWh). Pachetul nu ocupă mai mult spațiu decât modelele anterioare, dar este mai dens din punct de vedere energetic, de unde și capacitatea mai mare.

Începând cu anul 2018, frunza este, de asemenea, mai rapidă pentru a încărca – dacă numai atunci când utilizați un wallbox de acasă sau un încărcător rapid public. La un conector normal de uz casnic cu trei pini, acum durează 21 de ore datorită bateriei mai mari.

Nissan Leaf: nivele de finisaj și calitate interioară

În interior, noul Leaf este mai atrăgător decât înainte. Calitatea a avut un lift notabil, în timp ce noua tablou de bord și comenzile se simt cu totul mai convenționale și mai plăcute – deși există încă o mulțime de nasturi, care nu par să fie plasate în mod sensibil.

Marea Britanie obține patru nivele standard: Visia, Acenta, N-Connecta și Tekna; o ediție specială 2.Zero disponibilă la lansare se situează între primele două specificații standard.

Echipamentul este generos pe toată suprafața bordului, iar la 435 de litri, boot-ul este mai mare decât orice alt rival – inclusiv acei hibrizi parțial electrici pe care ați putea avea în vedere.

Nissan Leaf: noua tehnologie

Există trei noi caracteristici cheie pentru această generație de Nissan Leaf:

  • E-Pedal
  • Propilot
  • Parcare asistata Propilot

Noul sistem de e-pedale este destinat să vă permită să conduceți folosind doar piciorul drept. Ridicați pedala de accelerație, iar sistemul de regenerare (în cazul în care încărcarea este reintrodusă în baterie) încetinește în mod semnificativ autovehiculul. Aceasta funcționează în combinație cu frânele pentru o conducere adevărată cu un singur picior, permițând Leaf-ului să se oprească complet. Cu timpul Nissan consideră că folosirea frânelor convenționale va scădea cu 90%; în acest mod, ajută și la menținerea completă a bateriilor.

Propilot este un sistem combinat de adaptare a vitezei de croazieră și sistem de asistare a benzilor de circulație, ceea ce face ca ceea ce se numește din ce în ce mai mult autoturism semi-autonom, oriunde există benzi clar marcate – ca pe autostradă. Alți producători au deja sisteme similare.

Parcul de propulsare este un sistem independent de parcare cu o singură atingere – apăsați butonul, iar frunza va face tot sistemul de direcție, accelerarea și frânarea necesare pentru a vă aduce în spațiu. Din nou, există sisteme similare deja existente pe piață, deși Nissan susține că este deosebit de sofisticat și poate chiar să facă față spațiilor de parcare neregulate.

{gallery}cars/nissan-leaf-2018{/gallery}

 

Facebook Comments
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.