Ciocolata este bună pentru funcția creierului

Distribuie daca ti-a placut!

Se pare că există un motiv bun pentru a gusta ciocolată în timp ce studiați pentru un examen sau pentru a vă pregăti pentru o întâlnire – este bine pentru cunoașterea dvs.

Cercetătorii de la Universitatea din L’Aquila din Italia au revizuit literatura de specialitate privind consumul de cacao pe termen scurt și lung, care este bogat într-un compus organic care protejează creierul numit flavanoli. Lucrarea lor a fost publicată în Frontiers of Nutrition .

Potrivit cercetătorilor, consumul de cacao pe termen scurt ajută la cunoașterea cuiva în mai multe moduri: 1) îmbunătățirea memoriei de lucru, 2) îmbunătățirea procesării vizuale și 3) reparația consecințelor cognitive negative din privarea de somn.

Consumatorii de cacao cronici recuperează și mai multe beneficii. Cunoașterea este îmbunătățită la persoanele care consumă zilnic cacao. În plus, concentrarea mai bună, capacitatea de a procesa informații, memoria de lucru și comunicarea verbală au fost legate de aportul de cacao pe termen lung. Acest lucru a fost însă mai important pentru cei care au fost mai în vârstă cu deficiențe de memorie și cognitive.

Aceasta este o veste bună. Cacao nu numai că îi face pe oameni fericiți (din moment ce are un gust deosebit), dar poate ajuta și mulți oameni care sunt expuși riscului îmbolnăvirilor legate de îmbătrânire. Acest lucru a fost surprinzător pentru Valentina Socci și Michele Ferrara, autorii lucrării. „Acest rezultat sugerează potențialul flavanolilor de cacao pentru a proteja cunoștințele în populațiile vulnerabile de-a lungul timpului prin îmbunătățirea performanțelor cognitive. Dacă vă uitați la mecanismul de bază, flavanolii de cacao au efecte benefice pentru sănătatea cardiovasculară și pot crește volumul cerebral în girusul dentar hipocampus.Această structură este afectată în mod special de îmbătrânire și, prin urmare, sursa potențială de declin de memorie legate de vârstă la om.

Acest lucru nu înseamnă neapărat că ciocolata este acum în categoria „alimentelor de a mânca cât mai des posibil”, cum ar fi fructele și legumele. „Consumul regulat de cacao si ciocolata ar putea avea efecte benefice asupra functionarii cognitive in timp, dar exista efecte secundare potentiale ale consumului de cacao si ciocolata, care sunt in general legate de valoarea calorica a ciocolatei, plante precum cafeina și teobromina și o varietate de aditivi pe care îi adăugăm la ciocolată, cum ar fi zahărul sau laptele. „

Deși există efecte secundare, revizuirea acestora arată că ciocolata ajută. Deci, ia în considerare acest lucru data viitoare când mâncați o pungă de M & M și începeți să vă simțiți vinovați.

Facebook Comments
  •  
  •  
  •  

Un comentariu


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.