Alimentele care lupta impotriva cancerului

Distribuie daca ti-a placut!

– Varza
(si, in general, cruciferele)
Glucosinolatele, adevarate „pesticide naturale” protejeaza varza de agentii nocivi (bacterii, ciuperci). La oameni, ele activeaza enzima care previne cancerul (GTS). Fierbeti varza! In felul acesta, substantele protectoare sunt mai bine valorificate de organism.
– Strugurii

Resveratrol se numeste „medicamentul” anticancer din struguri, din zeama de struguri si din vin. Aceasta substanta stopeaza producerea infectiilor si calcifierea arterelor. Pentru frumusete: samburii (semintele) de struguri impiedica aparitia petelor de batranete.
– Rosiile

Licopenul este „multimedicamentul” natural pe care-l contin acestea. Un antioxidant care impiedica aparitia cancerului de pancreas, de intestin, de prostata, de plamani. Efectul este mai puternic daca rosiile sunt fierte.
– Cerealele

Seleniul este microelementul care mentine la „turatie maxima” o enzima ce impiedica dezvoltarea tumorilor. Se gaseste in graul si in grisul nerafinate industrial…
– Citricele

Vitamina C previne cancerul.. Cei care combina, de exemplu la micul dejun, felia de sunca cu un grapefruit pot preveni formarea nitrosaminelor cancerigene. In pielita alba a citricelor se gasesc bioflavonoidele care sporesc de 30 de ori efectul vitaminei C.
Fiecare om se poate apara si singur de cancer, dar trebuie sa o faca imediat. Iata ce recomanda specialistii:
Alcool cu masura:
–  barbatii: maximum 2 pahare/zi;
– femeile: maximum 1 pahar/zi. Ideal: vinul rosu care contine resveratrol.
Carne putina: nu mai mult de 80 g/zi. Mai multa carne de pui sau peste, decat carne de miel sau de vita.. Carnea nu trebuie prajita prea tare si se consuma bucatile mai slabe.. Ideal: somonul, care contine acizi grasi Omega 3 si vitamina D.
Fara grasimi animale: inlocuiti-le cu grasimi vegetale, mai ales cu ulei de masline. El contine acizi grasi nesaturati si vitamina E, care ne protejeaza de cancer.
Sare, cu economie: maximum 6 g/zi. Inlocuiti-o cu mirodenii si verdeturi, bogate in substante anticancerigene.
Multe cereale si leguminoase: expertii recomanda 600-800 g/zi, impartite in 7 sau mai multe portii.  Optati pentru produsele integrale. Consumati zilnic produse din soia: lapte, branza (tofu), iaurt etc…
Multe legume si fructe: zilnic, intre 400-800 g, impartite in 5-10 portii… Substante bioactive se gasesc mai ales in crucifere (varza, conopida, broccoli, gulie etc.) si in usturoi. Citricele contin vitamina C, la fel si merele (soiurile vechi), afinele, socul, caisele, morcovii.
Ceaiul verde: bautura ideala..
Zahar, aproape deloc: pentru ca ingrasa, iar supragreutatea sporeste riscul imbolnavirii de cancer. Inlocuiti-l cu miere!

  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.